Két panaszos fordult az Egyenlő Bánásmód Hatósághoz, amelynek nyomán, a hatóság előadásában, egy meglehetősen fordulatos, de sajnos talán egyáltalán nem egyedi történet bontakozik ki. A buszjáratot üzemeltető vállalatnak ugyanis egyáltalán nem azért és nem is annak kell fizetnie, amire a címből egyébként következtetni lehetne.

A történet középpontjában ugyanis egy család van. Egyik nap ugyanis két felnőtt és három gyermek szeretett volna egy olyan buszra felszállni, amit egyébként naponta használnak. A sofőr felszólítására felmutatták a menetjegyüket, és kérték, hogy nyissa ki a hátsó ajtót a babakocsi feltolásához. Ekkor szabadultak el az indulatok.

EBH Egyenlő Bánásmód Hatóság panasz panaszos kérelmező roma zaklatás buszsofőr buszvezető cigány család babakocsi munkáltató ajtó kinyitás

(A kép illusztráció)